Ayrancı İlçesinde Kahramanmaraş ve Şanlıurfa İllerinde meydana gelen merfur okul saldırılarında şehit olan öğretmen ve öğrencileri rahmetle yâd etmek, yaralanan öğrencilere şifa dilemek üzere dua edildi. 20 Nisan 2026 Pazartesi günü Ayrancı Ortaokulunda eğitim öğretimin başlaması, saygı duruşu, İstiklal Marşı, Okul Müdürü Cumali KASAPÇOPUR'un konuşması, İlçe Milli Eğitim Müdürü Yavuz CANDAN'ın konuşmasının ardından İlçe Müftüsü Dr. Yaşar DOĞRU tarafından dua edilmiştir.